ניתוחי אף: הכירו את השיטות החדשות והמתקדמות בתחום

מאת אתר www.miok.co.il

אין ספק שאחד מהניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר, הוא ניתוח אף. רבים בוחרים לעבור אותו, גברים ונשים, צעירים ומבוגרים. בשונה מניתוחים פלסטיים רבים אחרים, כאן מדובר על ניתוח שאפשר לעבור אותו כבר מגיל צעיר, הוא איננו משפיע באופן מהותי על התפקוד לאורך זמן, תקופת ההחלמה ממנו קצרה וההשפעה שלו על המראה היא דרמטית.

ניתוח אף נחשב לניתוח פופולארי, בין היתר בזכות העובדה שעם השנים גם שיטות הפעולה הפכו להיות הרבה יותר פשוטות ומתקדמות. זה נכון לגבי הרבה מאוד ניתוחים פלסטיים, באופן טבעי שכן הטכנולוגיה השתפרה והרופאים למדו כיצד לבצע אותם בדרכים הרבה יותר פשוטות וקלות, אך במקרה של ניתוח אף, השיטות המתקדמות, שינו בתכלית את הגישה אליו.

ראשית, אנחנו יכולים למצוא היום הרבה יותר רופאים שמתמחים בביצוע ניתוח זה ובאופן כללי הרבה יותר רופאים אשר מעוניינים לעסוק בנושא (נוסיף לכך את העובדה שיש הרבה יותר פרסום לניתוחים פלסטיים ובפרט לניתוח אף), שנית, מאחר ויש שיטות מתקדמות יותר מאשר בעבר, אז גם הרבה יותר אנשים מוכנים לעבור אותו. הם יודעים שהסיכונים הם נמוכים מבעבר, והסיכוי ליהנות ממראה אף משופץ, כפי שהם חולמים עליו, הוא גדול יותר.

היום, כל מי שרוצה לקרוא ולקבל מידע על ניתוחי אף חדשניים, לא צריך לעבוד קשה מדי בשביל זה. אפשר למצוא מגוון מאמרים ומחקרים בנושא. כמובן שיש לבדוק מי כתב אותם ועד כמה הם מאומתים ונכונים.

המידע אשר ניתן לקבל דרך אתרי אינטרנט ומקורות אחרים, מאפשר לכל מי שמעוניין, לדעת בדיוק מה הולך להתבצע בניתוח, כיצד הרופא מבצע אותו ואיך זה החדשנות באה לידי ביטוי בתוצאות הניתוח. כמו כן, אפשר ללמוד על הסיכונים של הניתוח.

אילו שיטות חדשות קיימות בתחום של ניתוחי אף

כשמדברים על שיטות חדשות בתחום של ניתוחי אף, הכוונה היא הן לאופי ביצוע הניתוח והן לתוצאה שניתן להפיק ממנו.

לגבי התוצאה, הרי שהיום מלבד ניתוחים שנועדו לקצר את האף באופן פרופורציונאלי למראה ומבנה הפנים, אזי שרופאים רבים ממליצים על פתרונות נוספים, למשל, שיפור מעבר האוויר באף, פתרון בעיית סינוסים, הקטנת הנחיריים ועוד.

כמו וכן ניתן לבצע ניתוחים באזורים נוספים בפנים, כמו למשל ניתוח לעיצוב הסנטר או ניתוח לעיצוב המצח, מתוך הבנה שאם כבר מבצעים ניתוח באף, אפשר לנצל את ההזדמנות לתהליך פולשני נוסף. כמובן שזה תלוי במבנה הפנים של המנותח, בצרכים שלו וכן בתנאי הניתוח עצמו.

מלבד העובדה שניתן לבצע ניתוחים או תוספות לניתוחי אף בצורות שונות, הרי שהשיפורים והחדשנות בתחום, באה לידי ביטוי גם בדרך בה הניתוח מתבצע. היום משתמשים יותר בכלים שאינם מחייבים פעולה פולשנית עמוקה. מדובר על ניתוחים באמצעות אנדוסקופ שמאפשר להגיע ישר אל המקום בו אמור להתבצע הניתוח, מבלי שיש צורך לגעת באזורים אחרים.

שיטה מתקדמת אחרת, היא שימוש בחוטים מיוחדים, חוטים רפואיים שמאפשרים הרמה של האף ומעודדים יצירת מרכיבים כמו קולגן ואלסטין בעור, אשר חיוניים מאוד לשימור המצב הקיים. שוב, גם פה הרעיון הוא לייצר פעולה פולשנית מינימלית.

אפשר גם למצוא רופאים שמשתמשים בשינוי ועיצוב העצם ומבנה הסחוס באף, באופן כזה, שכל צורתו של האף משתנה. מדובר על שינוי משמעותי ולא קטן, אשר מתבצע בין היתר על ידי שיוף העצם. בנוסף, אפשר להוסיף אלמנטים של הרמה, קיצור, עידון המראה שלו ועוד.

נקודה נוספת שהשתנתה במהלך השנים והיום היא כבר נחשבת לנורמה בתחום, כל תהליך ההכנה מתבצע באמצעות תוכנות מתקדמות, שמאפשרות לספק תמונה מלאה ואמינה, איך ייראה האף אחרי הניתוח.

 

 

lady-with-plaster-nose-doctor-examining-patients-face-after-plastic-surgery_124865-2570
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
כשהניצוץ נמוג: התמודדות עם חוסר תשוקה מינית

חוסר חשק מיני יכול להיות נושא קשה ולא נוח לדיון. עם זאת, מדובר בבעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים, ללא קשר לגיל ומין. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כגון מתח, בעיות במערכות יחסים, חוסר איזון הורמונלי או מצבים רפואיים.

מדריך מקיף להסרת קעקועים

קעקועים היו צורה פופולרית של ביטוי עצמי במשך מאות שנים. עם זאת, מסיבות שונות, אנשים מסוימים עשויים להחליט שהם לא רוצים יותר את הדיו שלהם. למרבה המזל, הסרת קעקועים היא אפשרות מעשית.

התקשרו עכשיו