רפואת תדרים – מה זה ומה זה עושה?

רפואת התדרים היא תחום מחקר המתמקד בשימוש בתדרי קול לריפוי מחלות שונות. סוג אחד של רפואת תדרים נקרא טיפול בקצב בינאורלי, המשתמש בשני גוונים שונים על מנת לשנות את גלי המוח. טיפול זה משמש לטיפול בנדודי שינה, הפרעות חרדה, דיכאון, כאבים כרוניים ומצבים אחרים. יש הרבה אנשים שספקנים לגבי סוג זה של טיפול כי אין שום הוכחה מדעית שתומכת בו.

מהי רפואת תדרים?

רפואת תדרים היא תרגול של שימוש בגלי קול כדי לגרות את הגוף, אשר שימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית. רפואת תדרים הופכת פופולרית יותר בקרב אנשים המחפשים גישה הוליסטית לריפוי. זה גם נתפס כדרך להפחית מתח וחרדה. ניתן להשתמש ברפואת תדרים בדרכים רבות ושונות, משימוש בצלילים כדי לעזור בשינה והרפיה, וכלה בשימוש בהם כאשר אתה מרגיש חרדה או לחוץ. מכשיר לרפואת תדרים הוא מכשיר שניתן להשתמש בו כדי לעזור לאנשים עם סוגים שונים של הפרעות. הוא משתמש בגלי קול כדי לעזור לגוף במגוון דרכים. מכשיר רפואת התדרים הוא דוגמה לאופן שבו ניתן להשתמש בבינה מלאכותית בתחום הבריאות – הוא עוזר לאנשים עם סוגים שונים של הפרעות באמצעות גלי קול.

מכשיר רפואת תדרים הוא מכשיר קטן הנלבש על פרק כף היד ואינו דורש סוללות. הוא מודד את קצב הלב של הלובש אותו ושולח אותו באופן אלחוטי לאפליקציית סמארטפון.

למכשיר רפואת תדרים יש שימושים רבים, כולל:

  •  ניהול רמות מתח
  • שיפור דפוסי שינה
  • ניטור אפילפסיה או מצבים רפואיים אחרי
  • הגברת הפעילות הגופנית
  • הובלת שינויים באורח חיים בריא יותר

מכשיר לרפואת תדרים הוא מכשיר שיעזור לך בשינה ובבריאות. זה תוכנן כדי לעזור לך לישון טוב יותר. מכשיר רפואת התדרים הוא מוצר חדש שיעזור לכם בשינה ובבריאות. הוא תוכנן כדי לעזור לך לישון טוב יותר על ידי ביצוע דברים כמו סינון רעשים, אספקת אור וחסימת אור כחול לפני השינה. מכשיר רפואת התדרים יכול להועיל לאנשים שמתקשים לישון או סובלים מנדודי שינה. מכשיר לרפואת תדרים מהווה חלופה למשככי כאבים. זה עובד על ידי פליטת תדרים שיכולים לעזור בריפוי מגוון מחלות ומצבים.

מכשיר רפואת התדרים דומה למכשיר לטיפול בקול הפולט צלילים בתדר נמוך כמו אלו המשמשים לטיפול בדיכאון, חרדה, הפרעות שינה וכאבים כרוניים. אנשים שמשתמשים בו אומרים שהוא עוזר להם להגיע לשינה טובה יותר, להפחית מתח, להקל על מתח שרירים ולשפר את מצב הרוח. מכשיר רפואת תדרים מבוסס על הרעיון שלצלילים בתדר נמוך יש השפעה על גלי המוח ומסייעים בריפוי מצבים שונים. יוצריה מאמינים שבאמצעות פליטת התדרים הנמוכים הללו, אנשים יכולים להשיג איכות שינה טובה יותר ולהפחית את רמות הלחץ שלהם, כמו גם לשפר את מצב הרוח שלהם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
מקצועיות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק

בלוג מאסטרפלוס
יחס מותאם אישית

בעליק. נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק –

התקשרו עכשיו