רמות פעילות גופניות מומלצות למבוגרים בגילאי 18 – 64 שנים:
בקרב מבוגרים בגילאי 18-64, פעילות גופנית כוללת פעילות גופנית בשעות הפנאי (לדוגמא: הליכה, ריקודים, גינון, טיולים, שחייה), תנועה (למשל הליכה או רכיבה על אופניים), תעסוקה (כלומר עבודה), מטלות ביתיות, משחק, משחקים, ספורט או פעילות גופנית מתוכננת, בהקשר של פעילויות יומיומיות, משפחתיות וקהילתיות. זאת, על מנת לשפר את כושר הנשימה הלב והשרירים, בריאות העצם, להפחית את הסיכון ל- NCD ולדיכאון:

מבוגרים בגילאי 18-64 צריכים לעשות פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית לפחות 150 דקות בשבוע או לעשות לפחות 75 דקות של פעילות גופנית אירובית בעוצמה גבוהה לאורך כל השבוע (או שילוב שווה ערך של פעילות בעצימות בינונית וגבוהה.
יש לבצע פעילות אירובית במחזורים של לפחות 10 דקות.
לקבלת יתרונות בריאותיים נוספים, מבוגרים צריכים להגביר את הפעילות הגופנית האירובית בעצימות בינונית ל – 300 דקות בשבוע, או לעסוק ב – 150 דקות של פעילות גופנית אירובית בעוצמה גבוהה בשבוע, או בשילוב שווה ערך של פעילות בעצימות בינונית ועוצמתית.
יש לבצע פעילויות לחיזוק שרירים הכוללות קבוצות שרירים מרכזיות במשך יומיים או יותר בשבוע.

המלצות אלה רלוונטיות לכל המבוגרים הבריאים בגילאי 18-64, אלא אם כן מצבים רפואיים ספציפיים מעידים על ההיפך. הן חלות על כל המבוגרים ללא קשר למין, גזע, מוצא אתני או רמת הכנסה. הן חלות גם על אנשים בטווח גילאים זה עם מצבים כרוניים שאינם קשורים לניידות כמו יתר לחץ דם או סוכרת.

המלצות אלו יכולות להיות תקפות למבוגרים עם מוגבלות. עם זאת ייתכן שיהיה צורך בהתאמות עבור כל אדם בהתבסס על יכולת הפעילות הגופנית שלו ועל הסיכונים או המגבלות הבריאותיות הספציפיות.

ישנן מספר דרכים לצבור סך של 150 דקות בשבוע. המושג צבירה מתייחס לעמידה ביעד של 150 דקות בשבוע על ידי ביצוע פעילויות במספר מחזורים קצרים יותר, של לפחות 10 דקות כל אחד, המפוזרים לאורך השבוע. אז מוסיפות את הזמן המושקע במהלך כל אחת מההתמודדויות הללו: למשל. 30 דקות של פעילות בעצימות בינונית 5 פעמים בשבוע.

נשים בהריון, לאחר לידה ואנשים עם אירועי לב עשויים להזדקק לנקוט באמצעי זהירות נוספים ולפנות לייעוץ רפואי לפני שהם מנסים להשיג את הרמות המומלצות של פעילות גופנית לקבוצת גיל זו.

מבוגרים לא פעילים או מבוגרים עם מגבלות מחלה יוסיפו יתרונות בריאותיים אם יעברו מקטגוריית 'ללא פעילות' ל'רמות מסוימות 'של פעילות. מבוגרים אשר כיום אינם עומדים בהמלצות לפעילות גופנית צריכים לשאוף להגדיל את משך הזמן, התדירות ולבסוף את העוצמה כמטרה להשגתם.