בריאות רעננות וטיפוח

רמות פעילות גופניות מומלצות למבוגרים בגילאי 18 – 64 שנים:
בקרב מבוגרים בגילאי 18-64, פעילות גופנית כוללת פעילות גופנית בשעות הפנאי (לדוגמא: הליכה, ריקודים, גינון, טיולים, שחייה), תנועה (למשל הליכה או רכיבה על אופניים), תעסוקה (כלומר עבודה), מטלות ביתיות, משחק, משחקים, ספורט או פעילות גופנית מתוכננת, בהקשר של פעילויות יומיומיות, משפחתיות וקהילתיות. זאת, על מנת לשפר את כושר הנשימה הלב והשרירים, בריאות העצם, להפחית את הסיכון ל- NCD ולדיכאון:

מבוגרים בגילאי 18-64 צריכים לעשות פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית לפחות 150 דקות בשבוע או לעשות לפחות 75 דקות של פעילות גופנית אירובית בעוצמה גבוהה לאורך כל השבוע (או שילוב שווה ערך של פעילות בעצימות בינונית וגבוהה.

אנו מעניקים שירותי ייעוץ בנושאי

בלוג מאסטרפלוס

פטרייה בכף רגל

פטרת בכף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים. זהו זיהום פטרייתי שניתן למצוא על העור והציפורניים של

קרא עוד »
בריאות הגיל השלישי

טיפול רפואי לטחורים

טחורים הם בעיה שכיחה שיכולה להיגרם מהריון, השמנת יתר, עצירות כרונית ומאמץ במהלך יציאות. חשוב להכיר את סוגי הטחורים השונים

קרא עוד »

טיפים

אחרי שקראתם...