5 טיפים לפעילות גופנית לתקופת הקורונה

  1. צאו החוצה כמה שיותר. אם האזור שלכם לא בהסגר, נסו להתאמן בחוץ כמה שיותר. צאו לטיול, ריצה או רכבו על אופניים בחוץ, רק זכרו ללבוש מסכה ו / או לשמור על מרחק בטוח מאחרים. האוויר הצח והשמש יספקו דחיפה נוספת לבריאות הנפש שלכם.
  2. הפכו את האימונים שלכם למעניינים. צפו במופע הסטרימינג אהוב, האזינו לפודקאסט או למוזיקה נהדרת בזמן האימון. בזמן ההליכה, בזמן חקר אזור חדש בשכונה. נסו גם משחקי וידאו שמעודדים פעילות כמו משחקי ריקודים, סקייטבורד, כדורגל, באולינג או טניס. אלה יכולות להיות חלופות מצוינות.
  3. מיינדפולנס. שימו לב לריח האוויר, למגוון הפרחים והעצים ולתחושת השמש או הרוח תוך כדי תנועה. הפניית תשומת הלב לדברים אלה יכולה לתת למוח המודע שלנו הפסקה מהדאגות ושחרור של יצירתיות. אולי תמצאו רעיונות ופתרונות חדשים שמגיעים אליכם כשלא הייתם מודעים לכך שעבדתם עליהם.
  4. אם אתם רוצים להגביר את עוצמת ההליכות, עלו ורדו על המדרכה בכל פינה, דלג או קפצו למעלה ולמטה בשוליים כמה פעמים (אם מתאים לרמת הכושר ולמפרקים שלכם ).
  5. מתגעגעים לחדר הכושר? בנו אזור אימון ביתי. אם יש לכם מקום פנוי, ארגנו אזור מזמין בבית להתאמן. נסה להשתמש ברצועות התנגדות, בקבוקי מים או משקל גוף כדי לבצע תרגילי התנגדות. אפשר להתחיל לעשות שכיבות סמיכה על הקיר ואז להתקדם לעשות אותם נגד דלפק המטבח, שולחן הקפה ולבסוף הרצפה. יש לכם מדרגות בבית? טיפוס במדרגות הוא פעילות אימון כוח יעילה.
home-fitness-equipment-1840858_1920
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד

בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

התקשרו עכשיו