המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד על עצמן שהן לא באמת יודעות מהן הן עושות.
אז כמובן, שכל אחת יכולה לשאול את עצמה שאלות כמו: מה סגנון האיפור המועדף עליהן? או עד כמה חשוב להן שהאיפור יהיה איכותי ומהוקצע?
בהתאם לתשובות שהיא עונה, היא גם יכולה להחליט עד איזה רמה להעמיק את ידיעותיה באולם האיפור – האם היא מרגישה צורך להירשם לקורס אשר ילמד אותה את כל הטכניקות לאיפור או שהיא חשה שגם קריאת מדריך כמו זה, יכול בהחלט להספיק.
בכל מקרה, המדריך הבא, ינסה לעזור לכל מי שמבקשת להשתפר ביכולות האיפור שלה, להשיג את המטרה:

הבסיס מתחיל בבחירת המייק אפ המתאים

גם מתאפרות אשר מבקשות להשיג מראה "טבעי" וגם כאלו שמעוניינות בתוצאה קצת יותר ברורה ועם יותר נוכחות, עתידות לגלות כי לבחירת המייק אפ תהיה השפעה גדולה על התוצאה.
שוק מוצרי האיפור מציע מגוון רחב של מוצרי מייק אפ, הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: מרקם, אריזה, גוון, טקסטורה ועוד..
המטרה היא כמובן לבחור במוצר המתאים, האיכותי והנכון ביותר.
אז בכדי לבחור את המייק אפ הנכון, חשוב להבין מהו סוג העור – יש מוצרים המתאימים לעור יבש, כאלו אשר נחשבים כבחירה האופטימאלית לעור מעורב וכאלו אשר יתאימו לעור שמן. יש לדאוג לבחור בגוון המתאים – כאשר, במקרים רבים, בעונת החורף, הגוון המומלץ יהיה בהיר יותר מזה אשר יבחר לעונת הקיץ, בה עור הפנים הינו שזוף יותר.
כמובן, שגם היכרות עם כל הסוגים והבנה איזה מוצר הכי מתאים ונוח לשימוש, תהווה גם היא כפרמטר חשוב ובעל השפעה על הבחירה – במקרים רבים, כדאי ללכת על "ניסוי וטעיה" או פשוט לבקש המלצה מקוסמטיקאית או דיילת יופי.

איפור העיניים

יש לא מעט מוצרי איפור המיועדים לאיפור של אזור העיניים ובין היתר: איילנר, עיפרון עיניים, מסקרה וצלליות.
כמובן, שאין חובה לעשות שימוש בכולם, אלא לבחור במוצרים המתאימים בהתאם לתוצאה המבוקשת.
כמובן, שחשוב להקפיד ולבחור את כל מוצרי האיפור לעיניים בקפידה – כאשר, מי שתתעמק בנושא, עתידה לגלות שכל מוצר המיועד לאיפור העיניים, טומן בחובו תתי סוגים שונים וחשוב להכיר אותם ואת ההבדלים ביניהם, על מנת לבחור במוצר הנכון.
בכל מקרה, הליך איפור העיניים אמור להתבצע על פי שלבים ולאחר הגדרת התוצאה אותה את מבקשת להשיג. 

שפתון

איפור השפתיים מתבסס בעיקר על מוצר אחד דומיננטי ומשמעותי והוא שפתון או אודם.
המטרה של השפתון היא להדגיש, להבריק או להבליט את השפתיים.
היצע השפתונים הינו רחב ומגוון במיוחד, כאשר האפשרויות השונות נבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: גוונים, רמת האטימות, רמת העמידות ועוד..
לפני שאתן בוחרות בשפתונים המתאימים, ההמלצה היא כמובן לברר את כל התכונות השונות של המוצר ובסופו של דבר להגיע להחלטה אם אכן מדובר במוצר המתאים.
מיותר לציין שחשוב שלכל אישה יהיו מספר שפתונים בגוונים ובגימורים שונים בתיק האיפור – מה שיבטיח שהיא תוכל לבחור את השפתון הנכון עבור כל אירוע, מצב רוח או הופעה רצויה.

סומק

סומק אמור להוסיף לפנים קצת צבע, כאשר, ניתן למצוא סמקים במגוון רחב של גוונים ואף במרקמים/ סוגים שונים (כגון: קרם, אבקה, קלאסי ומינרלי).
את הסומק יש לשים מעל המייק אפ, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. קיימת אפשרות לשחק עם מספר סמקים בגוונים שונים, על מנת לקבל תוצאה מרשימה.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

פטרת הציפורניים

פטרת ציפורניים היא מצב שכיח מאוד המשפיע על כפות הרגליים, הידיים והציפורניים. זה נגרם על ידי פטרייה בשם דרמטופיטים. זה

התקשרו עכשיו