הסרת קעקועים בלייזר

הפופולריות של קעקועים גדלה בשנים האחרונות עד כדי כך שגם אנשים נורמטיביים נהנים להוסיף קעקועים מדי פעם. אלא שלא פעם קורה שהמקועקעים מתחרטים מסיבות שונות ומנסים להסיר את הכתובות והציורים שפעם נהנו מהם כל כך. היום אנחנו יודעים שזה אפשרי אם כי כל הסרת קעקוע דורשת סדרת טיפולים כדי להתמודד עם החומרים שהוחדרו לעור בשטחים שונים. לצורך זה כדאי לפנות למי שבאמת מתמחה בהסרת קעקוע בצורה מקצועית בדיוק כפי שפונים רק למקעקע מומחה.

איך מסירים קעקוע?

קעקוע הוא למעשה פיגמנטים שמוחדרים לעומק העור ונשארים שם. כדי להסיר אותו עוברים כמה טיפולים בלייזר שחודרים לאותו מקום, מפוררים וממיסים את הפיגמנטים וגורמים להם להיפלט החוצה. מספר הטיפולים תלוי בכמה פרמטרים כמו כמות הפיגמנטים ואיכותם, מידת הכהות שלהם, גודל הקעקוע ועומקו, גיל המקועקע ומצבו האזור וסוג הדיו. זה יכול לקחת כמה וכמה טיפולים או פחות, וזה גם תלוי בטכניקה ובמידת המיומנות שלמי שמסיר את הקעקוע.

מה צריך לדעת על הסרת קעקוע?

אתם יכולים לקבל הרבה יותר מידע כאן אבל בינתיים חשוב לדעת שבדיוק כפי שלא מקעקעים ללא תנאי היגיינה ומומחיות נדרשת כך גם לא עוברים שום הסרת קעקוע אצל מי שלא מבין בזה. זה חיוני לבריאות שלכם ולמצב העור. הקרן חודרת פנימה לתוך העור ולכן אי אפשר לעשות טיפול כזה בלי פיקוח ובלי הסמכה לטפל באנשים. יש לבחור נכון את המטפל שלכם בכל הליך כזה כדי לוודא שאתם עושים את זה אצל מי שיעמוד בהבטחה המקצועית שלו.למידע נוסף לחצו כאן.

חשיבות מיקום הקעקוע

כדי להסיר קעקוע בהצלחה יש לעבוד נכון עם כל אזור בגוף שבו הוא נמצא. כמובן שבאזורים יותר אינטימיים יש להיזהר עוד יותר משום שהעור שם רגיש. חובה לוודא שיש מי שעובד עם מכשיר מבלי לגרום לכם נזק ולקחת בחשבון שתצטרכו כמה טיפולים והחלמה אחריהם בדיוק כמו בהחלמה שנדרשת לאחר תהליך הקעקוע עצמו. זה רק מתבקש וכדאי להשוות בין כמה אנשים שמספקים שירות כזה כדי לעבור אותו אצל מי שמציג תיק עבודות מתאים לקעקוע שלכם ולמיקומו.

צילום:freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בחירת אולם האירועים המושלם

אירוע חגיגי הוא תמיד דבר משמח. לפעמים נדמה שאנו אפילו חיים במידה מסוימת מאירוע לאירוע ומשמחה לשמחה. בתקופה הנוכחית, שהיא

התקשרו עכשיו