איפור מקצועי להאלווין

הלאווין הוא חג נוצרי אשר נקרא בעברית "ליל כל הקדושים". החג נחגג מדי שנה בערב של ה-31 באוקטובר, שהוא הערב שלפני החג הנוצרי הקתולי לציון יום כל הקדושים. על אף שלא מדובר על חג יהודי כי אם על חג נוצרי, ישראלים רבים רואים את החג הזה כחג אטרקטיבי לכל דבר בשל העובדה שמתחפשים בו וחוגגים בו במסיבות טובות ועל כן, לא מעט ישראלים חוגגים במסיבת תחפושות את הסיבה למסיבה.

במדינות שונות שבהם חוגגים את החג המדובר מציינים אותו באלמנטים סימבוליים רבים כגון: קישוט הבית ברוח החג ועוד, בדרך כלל יכללו מוטיבים שונים מסרטי אימה. התחפושות הן בעיקר לדמויות מפחידות כגון: רוחות רפאים או דמויות מוכרות מסרט אימה, אם כי גם תחפושות תמימות הינן חלק מהחגיגה, בדיוק כמו חג הפורים שלנו היהודים. הילדים עוברים מבית לבית כדי לאסוף דברי מתיקה ומתקיימות תחרויות על התחפושת הטובה ביותר. ישנם גם סימנים שונים ברוח החג כגון: דחלילים מפחידים, דלעות ועוד. אין ספק שכל הדברים הללו הופכים את החג לחג אטרקטיבי שגם ישראלים רוצים לחגוג וגולת הכותרת של החג המדובר הוא כמובן: תחפושת איכותית ואיפור פנים וגוף.

 

כיצד תתכוננו למסיבת האלווין?

בעשור האחרון בישראל ניתן למצוא לא מעט מסיבות ברוח ההאלווין. במסיבות הללו כלל המשתתפים  נדרשים להתחפש בתחפושות מפחידות ומושקעות, כאשר יש צורך כמובן להתאים גם את האיפור לרוח החג הן אצל נשים והן אצל גברים. אם יש ילדים שמשתתפים בחגיגה, כמובן שכדאי לאפר ולחפש גם אותם ברוח החג. אין כמו להשקיע באיפור מקורי ויצירתי לחג המדובר. ניתן למצוא מגוון רחב של רעיונות לאיפור המתאים לרוח חג ליל הקדושים כגון: איפור גותי כבד אשר מתמקד בעיקר באיפור עיניים בצבע שחור עם הרבה מסקרה לריסים וטשטוש מסביב לעיניים, בשילוב עם שפתון בצבע חזק, כהה ונועז. ניתן להתאפר בטכניקת איפור מעושן מוגזמת מהרגיל ולהוסיף איפור המדמה פצעים מדממים, צלקות מפחידות ועוד. ניתן לבחור בסגנון איפור של שלד או של זומבים בעלי מראה מלוכלך וחתכים מדממים ועוד. כדי לאפר בצורה הטובה ביותר בהתאם לרוח החג, יש לעשות זאת בצורה מקצועית שתיתן תוצאה זהה לדבר האמיתי ככל שניתן.

 

כיצד מתאפרים בצורה הטובה ביותר למסיבת האלווין?

אם אינכם יודעים כיצד להתאפר בצורה מושלמת לקראת מסיבת האלווין אבל תמיד חלמתם על איפור מושלם למסיבה מעין זאת ותמיד חלמתם ללמוד לאפר בטכניקות שונות באופן כללי, כדאי מאוד שתמצאו לכם מסגרת לימוד איפור מקצועי שתסייע לכם בלמידה של כל יסודות האיפור וכיצד מתאפרים באיפורי גוף ופנים בצורה הטובה ביותר. קורס איפור מעין זה מעניק ידע וכלים לשימוש באיפור בצורה נכונה, לבחירת איפור נכון לכל מטרה ועוד.

על מנת לאפר את עצמכם או את החברים שלכם לקראת מסיבת האלווין, קודם כל עליכם לבחור ציוד איפור איכותי. כדי שהאיפור יהיה עמיד ויישאר על הפנים ועל הגוף כל הערב, יש להשתמש בטכניקות איפור מתאימות וצבעי איפור הידועים כאיכותיים. ישנם שני סוגים עיקריים של צבעי פנים: צבעי מים או צבעים מינרליים. הצבעים המומלצים לשימוש כצבעי פנים לדעת רוב העוסקים בתחום הם צבעי מים. הצבעים הללו מכילים פיגמנט חזק ומעניקים עמידות. כמו כן, הם אינם מזיקים לעור הפנים.

אם למדתם בקורס איפור מקצועי כיצד מאפרים נכון וכן באיזה טכניקות ניתן להשתמש עבור איפור מושלם להאלווין ברוח החג, שיחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר ואם רכשתם ציוד איפור מקצועי, כל שנותר לכם לעשות זה לאפר את עצמכם ואת החברים שלכם לקראת המסיבה שתחגגו בחג ולהנות ממסיבה מושלמת.

 

 

 

 

 

קרדיט תמונה: pexels.com
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד

בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

התקשרו עכשיו