חוששת מתביעות? תרכשי ביטוח מקצועי לקוסמטיקאיות

כל קוסמטיקאית תעשה ככל שביכולתה על מנת לגרום ללקוחותיה להיות מרוצות. אך במציאות של היום ניתן להגיד כי קשה מאוד לגרום לכל לקוחה להיות מרוצה. לא משנה כמה ידע וכמה ניסיון יש לך, לקוחות שונות עשויות לנצל את הסיטואציה הספציפית. ביטוח מקצועי לקוסמטיקאיות נועד על מנת לספק לך שקט, ולאפשר לך לדעת כי יש מי ששומר עלייך. הביטוח הזה הוא ככל הנראה הביטוח החשוב ביותר עבור קוסמטיקאיות בכל הארץ. מה את צריכה לדעת ספציפית על הביטוח הזה?

 

מהו ביטוח מקצועי לקוסמטיקאיות?

את לא צריכה להיות אשת ביטוח מיומנת על מנת להבין את המשמעות של ביטוח מקצועי עבור קוסמטיקאיות. הביטוח הזה נועד על מנת לכסות אותך במקרה של תביעה מצד לקוחות שונות. התביעות הן לרוב תביעות של רשלנות מקצועית, תביעה שאת חייבת להגיב אליה במהירות. הרי תביעה מהסוג הזה עלולה להביא אותך למצב שבו תחדלי לעבוד. הביטוח יכסה אותך במקרה שבו התביעה תהיה רצינית, ותחייב אותך לשלם סכומי עתק. הרי כל קוסמטיקאית תרצה לדעת כי אף עניין לא יסיח אותה מהמסלול הרצוי.

 

מי צריכה לעשות ביטוח מקצועי?

הדעה הרווחת היא כי ביטוח עסק קוסמטיקה בהקשר של רשלנות מקצועית מיועד לקוסמטיקאיות מתחילות. אך המציאות היא שגם קוסמטיקאיות מנוסות מאוד עלולות למצוא את עצמן בסכנה. הלקוחות לעיתים לא יעשו את הבידול בין קוסמטיקאיות מתחילות לבין כאלה שמגיעות עם רזומה עשיר. את מבחינתך אמורה לדעת כי את תהיה מוגנת לא משנה כמה ניסיון יש לך בתחום. הרי טעות עלולה לקרות כל הזמן, בכל זאת מדובר על תחום מאוד רגיש. לא תרצי לפרק את העסק שעבדת עליו לא מעט בגלל טעות קטנה.

 

כמה עולה ביטוח עסק קוסמטיקה?

העלות של ביטוח מקצועי לקוסמטיקאיות משתנה בהתאם לדרישות השונות. לכל חברת ביטוח יש מחיר שונה, ולכן יהיה מאוד קשה לתת תשובה אחת חד משמעית. את כמובן מהצד שלך אמורה לנסות להוזיל את עלות הביטוח מבלי לפגוע ברמת הכיסוי האפשרית. העלות של ביטוח מהסוג הזה ברוב המקרים נעה סביב כמה עשרות שקלים כל חודש. את מבחינתך אמורה לעשות את הביטוח בהקדם, כי אינך יודעת מתי תגיע התביעה הבאה.

 

איך בוחרים ביטוח אחריות מקצועית?

בחירת ביטוח מקצועי לקוסמטיקאיות היא לא בחירה כל כך פשוטה. יהיה עלייך לדעת כי את בוחרת ביטוח שמתאים בדיוק לאופן העבודה הספציפי שלך. לכל קוסמטיקאית יש דפוס עבודה שונה, ולכן חובה לעשות את ההתאמות הדרושות. בנוסף תמיד תוכלי לשמוע המלצה מקוסמטיקאיות אחרות על ביטוח כזה או אחר שסייע להן. תנסי לקרוא את כל האותיות הקטנות, כך לא תמצאי את עצמך במצב שבו את תפספסי עניין מסוים. ברגע שאת מרגישה רגועה, את יכולה לדעת כי הביטוח עושה את שלו.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד

בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

התקשרו עכשיו