מה כדאי לבדוק לפני שנרשמים לחדר כושר?

מאת צוות אתר www.t.co.il

אורח חיים בריא הפך עבור רבים באוכלוסייה לדרך חיים. המודעות הרבה לתזונה נכונה ולחשיבות העיסוק בפעילות גופנית חלחלה לחיינו והפכה לחלק בלתי נפרד משגרת יומנו.

כחלק מהשגרה והשמירה על בריאותנו, הפך גם השימוש בחדר הכושר למעין נורמה, אשר אומצה על ידי חלק ניכר באוכלוסייה, בכל הגילאים, מכל שכבות האוכלוסייה ובכל אזורי הארץ. רבים נוהגים לשלב את הביקור בחדר הכושר בסדר יומם ולהקצות שעות רבות לאימונים במהלך השבוע.

בשל העלייה בביקוש לחדרי כושר מומלצים בשנים האחרונות ובמודעות לצורך בפעילות הגופנית, התרבו חדרי הכושר, השתכללו, התחדשו והחלו להשקיע מאמצים ומשאבים רבים ביצירת חוויית אימון למתאמנים, שתמשוך יותר ויותר מנויים. ההשקעה כללה את עיצוב חדר הכושר, רכישת ציוד אימונים מתקדם, בניית מערכת חוגים מגוונת ואטרקטיבית, בניית חדרי סטודיו ואימונים ייעודיים, יצירת צוות מאמנים ומדריכים איכותיים ומקצועיים ועוד.

על אף המגוון הרחב של חדרי הכושר וזמינותם, בבואכם לבחור חדר כושר יש לבחון מספר פרמטרים העשויים להשפיע על חווייתכם בחדר הכושר וכתוצאה מכך גם על התמדתכם והצלחתכם באימונים:

קרבה למקום המגורים – למרחק של חדר הכושר ממקום מגוריכם עשויה להיות השפעה רבה על מידת ההתמדה שלכם. רכישת מנוי בחדר כושר שאינו נמצא בקרבת מקום המגורים עלולה לגרום עלולה להתברר כלא כדאית כאשר המרחק גורם לעיתים קרובת לוויתור על ההגעה לחדר הכושר. אם יש צורך ברכב אשר לא תמיד זמין על מנת להגיע לחדר הכושר, או אם לחלופין ישנה הליכה ארוכה אשר לא מתאפשרת בתקופות מסוימות (כדוגמת ימי גשם), ייתכן וכמות הביקורים בחדר הכושר תהיה מועטה מהרצוי ולא אפקטיבית עבור המתאמן.

מכשירים תקינים ומשוכלליםחדרי כושר איכותיים משקיעים כסף רב במכשירים חדישים, מקצועיים ומתקדמים. טרם רכישת המנוי, בדקו שהמכשירים בחדר הכושר אכן תקינים וחדישים, שכן אם מדובר במכשירים מיושנים, חוויית האימון ואפקטיביות האימונים עשויות להיפגע. כמו כן, וודאו שישנה כמות מספקת של מכשירים (מספר מכשירים מכל סוג), למקרה שישנם מספר מתאמנים המעוניינים להשתמש באותו המכשיר.

שעות העומס – לרוב נהוג להגיע לחדר הכושר בשעות ובימים קבועים, בהתאם לסדר היום. בדקו האם שעות האימון הנוחות לכם הינן שעות עומס בחדר הכושר. במידה ואכן ישנו עומס בשעות בהן אתם מעוניינים להתאמן, כדאי לשקול לבחור בחדר כושר אחר. כאשר ישנו עומס ייתכן ותיאלצו להמתין בתור למכשירים מסוימים, לסבול מעומס משתתפים בחוגים ולעיתים אף לוותר על אימון מסויים או חוג. אלו עלולים לפגוע באיכות האימונים ולהפריע בהשגת יעדי הכושר שהצבתם לעצמכם.

צוות המדריכים – אחד המדדים לחדר כושר איכותי הוא צוות המדריכים והמאמנים. טרם רכישת המנוי, נסו לבחון את התנהלות השיעורים והחוגים, את עבודתם של המדריכים עם המתאמנים ואת תפקודו של הצוות כולו מבחינת זמינותם למתאמנים בחדר הכושר, מידת הסיוע למתאמנים והאינטראקציה עמם.

השיעורים והחוגים – חדרי כושר רבים מציעים מגוון סדנאות חוגים ושיעורים. חדרי כושר אלה גם גובים סכומים גבוהים יותר עבור המנוי, שכן עלות ההשתתפות בחוגים כלולה בהם. וודאו שלפחות חלק מהחוגים רלוונטיים עבורכם שכן אם אין לכם צורך בחוגים אלו, ייתכן וכדאי לכם לשקול לבחור בחדר כושר שאינו מציע חוגים ושעלות המנוי בו נמוכה יותר. לחלופין, אם אתם מעוניינים בחוגים ושיעורים שאינם מוצעים בחדר כושר זה או שרמתם נמוכה לטעמכם, נסו לחפש חדר כושר אחר, שיתאים לציפיותיכם.

מצאתם חדר כושר שמצא חן בעיניכם? בקשו לקבל אימון ניסיון. בטרם בחירתכם בחדר הכושר, בקשו להגיע לאימון ראשון ללא תשלום, לצורך התרשמות. בכל חדר כושר ישמחו להזמינכם לאימון אחד או שניים על מנת לאפשר לכם לחוות אותו. העדיפו להגיע לאימון בשעות בהן אתם מתכוונים להגיע לכשתתחילו להתאמן, התרשמו מצוות המדריכים, מהעומס בשעת האימון שלכם, מאיכות המכשירים, מהחוגים ומהחוויה הכוללת. כמו כן, נסו לקבל חוות דעת ממנויים קיימים.

אימון נעים!

 

young-fitness-man-studio_7502-5008
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד

בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

התקשרו עכשיו