פטרייה בכף רגל

פטרת בכף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים. זהו זיהום פטרייתי שניתן למצוא על העור והציפורניים של כפות הרגליים.

זה די נפוץ לקבל פטריות ברגליים, אבל אין להתעלם ממנה. אם אינך בטוח אם יש לך מצב זה, התייעץ עם הרופא שלך מיד.

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו בכתובת http://fungus.co.il

 

הסיבה לפטרת בכף רגל

פטרת בכף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים.

הסיבה השכיחה ביותר לזיהומים פטרייתיים היא הליכה יחפה על אדמה או עץ. זה יכול להיגרם גם משימוש בנעליים הדוקות מדי ולא נוקו כראוי.

פטרת בכף הרגל היא בעיה נפוצה הפוגעת במיליוני אנשים ברחבי העולם. מאמר זה דן כיצד למנוע ולטפל בזיהומים פטרייתיים בכפות הרגליים.

אחת הדרכים למנוע פטריות בכף הרגל שלך היא נעילת נעליים סגורות, מכיוון שהן נוטות פחות להיחשף ללחות וחיידקים. דרך נוספת היא על ידי גרביים שיכולים לספוג לחות ולשמור על כפות הרגליים יבשות.

כמו כן, כדאי להקפיד שלא ללכת יחפים על משטחים לחים או בתוך מקלחות, בהן פטריות משגשגות. כדאי גם להימנע מהליכה על רצפות רטובות, שכן פטריות רבות חיות בסביבות לחות כמו זו. לבסוף, כדאי לנקות את כפות הרגליים במים וסבון כל יום ולייבש אותן היטב לפני שתלבש שוב גרביים או נעליים.

 

למה זה קורה?

פטרייה בכף הרגל היא זיהום הפוגע בעור, בציפורניים ולעיתים בציפורני הרגליים של אדם. זה יכול להיגרם מהליכה יחפה על רצפה או שטיח המזוהמים בנבגי פטריות.

פטרת בכף הרגל היא אחד מסוגי הזיהומים הפטרייתיים הנפוצים ביותר, שעלולים להוביל לסיבוכים חמורים אם לא מטפלים בהם. זה בדרך כלל מתחיל כנקודה אדומה קטנה על העור, אבל זה יכול להתפשט במהירות לחלקים אחרים בגוף ולגרום לאי נוחות גדולה.

הסימנים והתסמינים משתנים בהתאם למקום בו נדבקת, אך הם בדרך כלל דומים לרגל ספורטאי: אדמומיות ונפיחות סביב בהונות הרגליים, סדקים או נגעים ברגליים או בהונות, גירוד וכאב בכפות הרגליים או בהונות.

פטרת בכף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים. זה בדרך כלל מתחיל עם גירוד ואז מתפשט לכף הרגל, הקרסול ואפילו עד הברך.

קשה להסיר את הפטרייה מכיוון שהיא נמצאת עמוק בתוך העור, אבל יש כמה דרכים לעזור לה. דרך אחת היא באמצעות קרם או תרסיס אנטי פטרייתי מקומי שהורג את הפטרייה מבלי לפגוע בתאים בריאים. דרך נוספת היא שימוש בקומפרס חם על הרגליים למשך 10 דקות בכל יום.

פטרת בכף הרגל היא מצב שכיח המשפיע על עור הרגליים. זה יכול לגרום לכאב, גירוד ואדמומיות.

ישנם סוגים רבים ושונים של פטריות שיכולות לגרום למצב זה. חשוב להבחין בין הסוגים הללו כי יש להם טיפולים ותרופות שונות.

הסוג הנפוץ ביותר של פטריות בכף הרגל נקרא גזזת או tinea pedis. סוג זה של פטרייה גורם לאדמומיות והקשקשים על העור סביב בהונות הרגליים והסוליות. הסוג השני של הפטרייה הגורמת למצב זה נקראת כף רגל או tinea unguium אשר גורמת לגירוד ולקשקשים בעור סביב האצבעות, כפות הידיים, פרקי כף היד, הידיים ופרקי האצבעות.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
המדריך הגדול למתאפרת המתחילה

לא כולן יודעות איך להתאפר בצורה מקצועית ומחמיאה – וגם כאלו אשר אוחזות ברזומה של שנים בעולם האיפור, יכולות להעיד

בלוג מאסטרפלוס
מקדם אתרים פרילנסר

מפתחי אתרים מבוקשים מאוד ושוק הפרילנסרים פורח. עם עלייתם של פרילנסרים, מנהלי גיוס צריכים לנקוט בגישה ניואנסית יותר לחיפוש שלהם.

קנדידה

קנדידה היא זיהום שמרים הנגרם על ידי צמיחת יתר של קנדידה אלביקנס. זהו סוג של שמרים שחיים בדרך כלל במעיים.

התקשרו עכשיו