גוף בריא, חיים בריאים: איך להתמודד עם כאב ולשקם את היכולת הטבעית של הגוף

התמודדות עם כאב היא דבר מאוד לא פשוט. הן עבור אנשים מן השורה והן עבור אנשים שהגוף שלהם הוא כלי עבודה עבורם, לדוגמא ספורטאים. ההתמודדות איננה פשוטה, לא רק בגלל שהכאב יוצר מחסום ומונע מהם לפעול ולהתנהל בצורה סדירה, אלא גם בגלל שהרבה פעמים נוצר מחסום פסיכולוגי מחד, הראש לא מאפשר לגוף לפעול בגלל חשש שהכאב יתפרץ, מאידך, בגלל שחוששים שהגוף לא יכול לרפא את עצמו, כפי שהוא רגיל לעשות.

מה שיכול לעזור לנו במקרה כזה, הוא טיפול בכאב באמצעים מתקדמים, המשלבים גם יכולות טכנולוגיות ייחודיות וגם שימוש באותו מנגנון המאפשר לגוף לרפא את עצמו. כשאנחנו משקמים את היכולות הטבעיות של הגוף לרפא את עצמו, אז תהליך הטיפול בכאב נעשה הרבה יותר מהיר וזמין.

זו המטרה של Q-ROOM והטכנולוגיה שהוא מציע לנו. טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת, המאפשרת לנו לקבל טיפול בכאב בזמן קצר, באופן ממוקד, ולהתמודד עם כאבים כתוצאה ממגוון רחב של פציעות או תופעות אחרות. בין אם מדובר בפציעות ספורט, דלקות, כאבי שרירים, שברי מאמץ, כאבים כתוצאה ממחלות ועוד.

איך מתבצע הטיפול?

טיפול בכאב באמצעות הטכנולוגיה של Q-ROOM, מתבצע באופן הבא: המטופל נכנס לחדר, המטפל, פיזיותרפיסט מוסמך, אוסף את המידע אודות הכאב שהוא מרגיש, המכשיר אוסף את הנתונים הרלוונטיים, ואז המטפל דואג לעבור עם המכשיר על אזור הכאב. הטיפול נמשך במשך 25 דקות בערך. בסופו המטופל יוצא מהחדר ללא כאב, ייתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול מספר פעמים, תלוי בעוצמת הכאב ובהשפעה שלו על הגוף.

טיפול זה, מצמצם את הצורך להשתמש בתרופות או לבצע פעולות כירורגיות, אין לו תופעות לוואי, וכאמור מאפשר למטופל להתגבר על תחושות כאב שמשפיעות על היכולת שלו לתפקד, ועוזרות לו לקיים אורח חיים סדיר. במילים אחרות, הטיפול מאפשר לו לשקם את עצמו, לחיות חיים בריאים יותר ולבצע פעולות שקודם לכן, תחושת הכאב מנעה ממנו.

לשקם את יכולת הריפוי הטבעי

הטכנולוגיה בה משתמשים במסגרת Q-ROOM מתבססת על כך שהגוף יכול לרפא את עצמו. קיים מנגנון במוח, כוח ההתחדשות, המאפשר לגוף לתקן ולרפא את עצמו. הטכנולוגיה פשוט מעוררת את היכולות האלו ופועלת ביחד איתן בשביל לעזור למטופל לשקם את עצמו.

למשל, אם חווים תחושת כאב מסוימת, במקום שהגוף ייכנע להן או לא יעשה דבר, אזי שהטכנולוגיה מעוררת את כוח ההתחדשות בגוף וביחד הם מתגברים על הכאב, מטפלים בשורש הבעיה ובסימפטומים שלה, כך המטופל יכול להתגבר על הכאב ולחזור לתפקד בצורה סדירה.

תהליך השיקום של היכולות הטבעיות לריפוי, עוזר למטופל להתמודד בהמשך עם דברים נוספים, עוזר לו להימנע מתחושת הכאב ולחיות חיים בריאים וטובים יותר.

כאבים

כאבים
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
פנים
בלוג
טיפוח נכון של עור הפנים – לא רק אצל קוסמטיקאית

בחיפוש אחר עור זוהר וצעיר, אנשים רבים פונים לספא ולמכוני יופי לקבלת טיפולים לחידוש עור הפנים. למרות שטיפול מקצועי אכן יכול לחולל פלאים, המהות של טיפול נכון בעור הפנים חורגת הרבה מעבר לגבולות של מכוני היופי.

רופא עור
בלוג
5 סיבות לפנות לרופא עור מומחה ולא לחכות

מתי בפעם האחרונה נתת לעור שלך את תשומת הלב הראויה? לעתים קרובות מתעלמים מהעור שלנו, הוא מספר סיפורים שקט, המספר את הסיפורים המורכבים על בריאותנו, אורח חיינו והקרבות שהוא מתמודד איתם מדי יום. זה לא רק נדן מגן; זהו איבר חיוני כמו הלב או הריאות, המשתתף באופן פעיל ברווחתנו הכללית. עם זאת, כשמדובר בחיפוש אחר טיפול מיוחד לאיבר חיוני זה, רבים מאיתנו מהססים, וברירת המחדל היא המיתוס ש"זה רק עור".

תזונה
בלוג
לא רק מה אתם אוכלים: חשיבות הייעוץ התזונתי המקצועי בשיפור אורח החיים

אין זה סוד שהדרך לאורח חיים קורן ואנרגטי קשורה באופן מורכב לבחירות המזון שאנו עושים מדי יום. עם זאת, עם שלל הטרנדים התזונתיים ועצות תזונה שמתאימות לכולם שמציפות את הפיד שלנו, קל להתעלם מההשפעה העמוקה שיכולה להיות להדרכה תזונתית מותאמת אישית ומקצועית על מסעות הבריאות האישיים שלנו. החל מהפרכת דיאטות אופנתיות ועד לבניית תוכניות ארוחות בנות קיימא, המומחיות של תזונאית מנוסה היא כמו מצפן המנווט אותנו לעבר צפון אמיתי בתחום הרווחה.

התקשרו עכשיו