ניתוח מאמי מייקאובר לאימהות

ניתוח "Mommy Makeover" (מייקאובר לאמא) הוא הליך כירורגי המשלב מספר טיפולים שונים במטרה לעצב מחדש את גוף האישה לאחר לידה.

 ניתוח מאמי מייקאובר לעיצוב הבטן והחזה זה יכול לכלול:

  1. מתיחת בטן: הליך זה מסיר עודפי עור ושומן מהבטן, ומותח את שרירי הבטן הפנימיים.
  2. 2. ניתוח להרמת חזה: הליך זה נועד להרים את החזה ולשפר את צורתו, לאחר שחזה נמתח ו/או רפה כתוצאה מההנקה.
  3. 3. שאיבת שומן: הליך זה מסיר עודפי שומן מאזורים שונים בגוף, כמו הירכיים, המותניים והזרועות.

ניתוח מאמי מייקאובר יכול להועיל לנשים שרוצות להיפטר מעודפי עור ושומן שנותרו לאחר הלידה והן רוצות לשפר את צורת הבטן והחזה. סובלות מירידה בביטחון העצמי כתוצאה משינויים בגוף לאחר הלידה.

עם זאת, חשוב לציין שמדובר בניתוח מורכב הכרוך בסיכונים, כגון דימום, זיהום, צלקות ועוד. כמו כן, זמן ההחלמה לאחר ניתוח זה יכול להיות ארוך ומצריך מנוחה רבה. לפי קבלת החלטה סופית, אנחנו ממליצים להתייעץ עם ד"ר אריק שדה המומחה בתחום הכירורגיה פלסטית ולקרוא מידע מקצועי נוסף על הניתוח מאמי מייקאובר.

האם ניתוח "Mommy Makeover" מתאים לך?

ההחלטה אם לעבור ניתוח "Mommy Makeover" היא אישית וצריכה להתקבל לאחר התייעצות עם רופא מומחה לכירורגיה פלסטית. הרופא יבחן את מצבך הבריאותי, יסקור את רצונותיך וציפיותיך מהניתוח, ויסביר לך את הסיכונים והיתרונות הכרוכים בו. ניתוח "Mommy Makeover" אינו פתרון קסם. נשים שעוברות ניתוח זה צריכות להיות מוכנות להשקיע זמן ומאמץ בשמירה על תוצאות הניתוח, באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית. קיימות דרכים אחרות לשיפור מראה הבטן לאחר לידה, כגון פעילות גופנית ממוקדת, תזונה נכונה וטיפולי עור.

ניתוח חזה

ניתוח חזה
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
פנים
בלוג
טיפוח נכון של עור הפנים – לא רק אצל קוסמטיקאית

בחיפוש אחר עור זוהר וצעיר, אנשים רבים פונים לספא ולמכוני יופי לקבלת טיפולים לחידוש עור הפנים. למרות שטיפול מקצועי אכן יכול לחולל פלאים, המהות של טיפול נכון בעור הפנים חורגת הרבה מעבר לגבולות של מכוני היופי.

רופא עור
בלוג
5 סיבות לפנות לרופא עור מומחה ולא לחכות

מתי בפעם האחרונה נתת לעור שלך את תשומת הלב הראויה? לעתים קרובות מתעלמים מהעור שלנו, הוא מספר סיפורים שקט, המספר את הסיפורים המורכבים על בריאותנו, אורח חיינו והקרבות שהוא מתמודד איתם מדי יום. זה לא רק נדן מגן; זהו איבר חיוני כמו הלב או הריאות, המשתתף באופן פעיל ברווחתנו הכללית. עם זאת, כשמדובר בחיפוש אחר טיפול מיוחד לאיבר חיוני זה, רבים מאיתנו מהססים, וברירת המחדל היא המיתוס ש"זה רק עור".

כאבים
בלוג
גוף בריא, חיים בריאים: איך להתמודד עם כאב ולשקם את היכולת הטבעית של הגוף

התמודדות עם כאב היא דבר מאוד לא פשוט. הן עבור אנשים מן השורה והן עבור אנשים שהגוף שלהם הוא כלי עבודה עבורם, לדוגמא ספורטאים. ההתמודדות איננה פשוטה, לא רק בגלל שהכאב יוצר מחסום ומונע מהם לפעול ולהתנהל בצורה סדירה, אלא גם בגלל שהרבה פעמים נוצר מחסום פסיכולוגי מחד, הראש לא מאפשר לגוף לפעול בגלל חשש שהכאב יתפרץ, מאידך, בגלל שחוששים שהגוף לא יכול לרפא את עצמו, כפי שהוא רגיל לעשות.

תזונה
בלוג
לא רק מה אתם אוכלים: חשיבות הייעוץ התזונתי המקצועי בשיפור אורח החיים

אין זה סוד שהדרך לאורח חיים קורן ואנרגטי קשורה באופן מורכב לבחירות המזון שאנו עושים מדי יום. עם זאת, עם שלל הטרנדים התזונתיים ועצות תזונה שמתאימות לכולם שמציפות את הפיד שלנו, קל להתעלם מההשפעה העמוקה שיכולה להיות להדרכה תזונתית מותאמת אישית ומקצועית על מסעות הבריאות האישיים שלנו. החל מהפרכת דיאטות אופנתיות ועד לבניית תוכניות ארוחות בנות קיימא, המומחיות של תזונאית מנוסה היא כמו מצפן המנווט אותנו לעבר צפון אמיתי בתחום הרווחה.

התקשרו עכשיו