הצד האפל של האלכוהול

רבים יכולים לזקוף לזכותו של האלכוהול יתרונות רבים. זוהי הסיבה שבגללה ניתן לראות בקבוקי אלכוהול בכל מסיבה ובכל אירוע. עם זאת לצד הצדדים הטובים, ניתן לראות גם צדדים אפלים שחובה להכיר אותם. מי שלא יכיר את הצדדים האפלים של האלכוהול יחשוב כי טוב לשתות אותו בכמויות גדולות. עם זאת אחרי שתבינו את המינוסים תראו כי מינון הוא שם המשחק בהקשר הזה. מי שלא מצליח לשמור על מינון סביר יצטרך להתחיל גמילה מאלכוהול כדי להחזיר את המציאות לקדמותה.

 

ניתן להתמכר לשתיית אלכוהול

שתייה מרובה של אלכוהול בכל מיני שעות במהלך היום עשויה להעיד על התמכרות. מי ששותה רק באירועים או במאורעות משמחים לא מוגדר בתור מכור לאלכוהול. התמכרות היא מציאות שבה לא תוכלו להמשיך בשגרת היום בלי לשתות. כלומר בכל פעם שאתם יוצאים מהבית תרצו לשתות קצת על מנת להשתחרר. מציאות שבה האלכוהול מנחה אתכם מה לעשות ומה לא לעשות היא מציאות בלתי אפשרית. אינכם יכולים לתת יד למצב הזה שבו בלי לשתות לא תוכלו לעשות פעולות מגוונות.

 

גמילה מאלכוהול בצורה מהירה

גמילה מהתמכרויות היא חשובה, בטח כאשר אתם מאבדים שליטה. כל יום שעובר עלול להעמיד אתכם במציאות שכמותה לא חוויתם עד כה. גמילה מאלכוהול בצורה מהירה אפשרית בכל מיני מרכזי גמילה שנוצרו לשם כך. מרכזי הגמילה מעניקים למכורים את הסביבה התומכת להפוך את החלום למציאות ברת השגה. כמובן שיהיה עליכם להבין כי אתם נמצאים בנקודת אל חזור, נקודה שממנה חובה עליכם להתקדם. אם תשאירו את המצב כמו שהוא, ההתמכרות תהפוך להיות חמורה יותר בהשוואה למה שהיא היום.

 

שתיית אלכוהול מסכנת חיים

זה שהאלכוהול משחרר זה לא אומר שלא תוכלו להסתכל על הצדדים הפחות חיוביים. שתיית אלכוהול ללא בקרה עלולה להיות מסכנת חיים בכל מיני מובנים שונים. באילו מובנים שתיית אלכוהול עלולה לסכן את חייכם? ראשית השתייה עלולה לפגוע בכבד, כתוצאה מכך עשויות להופיע מחלות שעשויות לסכן אתכם. בו בזמן נהיגה או כל פעילות אחרת לאחר שתיית אלכוהול תהיה מסוכנת באופן מהותי שקשה להסביר במילים. לצערנו אנשים רבים קיפחו את חייהם בגלל התמכרות לא מבוקרת לאלכוהול.

 

אלכוהול מסוכן כמו התמכרויות אחרות

שמעתם על גמילה מהתמכרויות אחרות שהן לא אלכוהול? עליכם להבין כי בסופו של יום האלכוהול מסוכן בדיוק באותה המידה כמו כל ההתמכרויות שעליהן יצא לכם לשמוע. זה שיש כאלה שחושבים כי אלכוהול פחות מסוכן זה לא אומר כי זוהי המציאות הנכונה. לאלכוהול יש תדמית קצת יותר טובה, אך זה לא אומר שמותר לכם ליפול בה. כל עוד מדובר על שתייה מבוקרת בכל מיני מאורעות ואירועים זה מעולה. אך מי שמרגיש כי האלכוהול מכתיב לו את חייו צריך לקחת פסק זמן כדי לעצור זאת.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
פנים
בלוג
טיפוח נכון של עור הפנים – לא רק אצל קוסמטיקאית

בחיפוש אחר עור זוהר וצעיר, אנשים רבים פונים לספא ולמכוני יופי לקבלת טיפולים לחידוש עור הפנים. למרות שטיפול מקצועי אכן יכול לחולל פלאים, המהות של טיפול נכון בעור הפנים חורגת הרבה מעבר לגבולות של מכוני היופי.

רופא עור
בלוג
5 סיבות לפנות לרופא עור מומחה ולא לחכות

מתי בפעם האחרונה נתת לעור שלך את תשומת הלב הראויה? לעתים קרובות מתעלמים מהעור שלנו, הוא מספר סיפורים שקט, המספר את הסיפורים המורכבים על בריאותנו, אורח חיינו והקרבות שהוא מתמודד איתם מדי יום. זה לא רק נדן מגן; זהו איבר חיוני כמו הלב או הריאות, המשתתף באופן פעיל ברווחתנו הכללית. עם זאת, כשמדובר בחיפוש אחר טיפול מיוחד לאיבר חיוני זה, רבים מאיתנו מהססים, וברירת המחדל היא המיתוס ש"זה רק עור".

כאבים
בלוג
גוף בריא, חיים בריאים: איך להתמודד עם כאב ולשקם את היכולת הטבעית של הגוף

התמודדות עם כאב היא דבר מאוד לא פשוט. הן עבור אנשים מן השורה והן עבור אנשים שהגוף שלהם הוא כלי עבודה עבורם, לדוגמא ספורטאים. ההתמודדות איננה פשוטה, לא רק בגלל שהכאב יוצר מחסום ומונע מהם לפעול ולהתנהל בצורה סדירה, אלא גם בגלל שהרבה פעמים נוצר מחסום פסיכולוגי מחד, הראש לא מאפשר לגוף לפעול בגלל חשש שהכאב יתפרץ, מאידך, בגלל שחוששים שהגוף לא יכול לרפא את עצמו, כפי שהוא רגיל לעשות.

התקשרו עכשיו