טיפול רפואי לטחורים

טחורים הם בעיה שכיחה שיכולה להיגרם מהריון, השמנת יתר, עצירות כרונית ומאמץ במהלך יציאות. חשוב להכיר את סוגי הטחורים השונים ואת התסמינים על מנת לזהות את סוג הטחורים שיש לך. הטיפול בכל סוג של טחור תלוי בחומרתו.

באתר http://tchorim.co.il תוכלו למצוא עוד מידע.

 

טיפול רפואי:

כריתת טחורים: הליך כירורגי זה משמש להסרת טחור גדול או כואב שלא ניתן לטפל בו בשיטות אחרות.

-ניתוח לייזר: בשיטה זו נעשה שימוש באנרגיית לייזר כדי לכווץ את כלי הדם בתוך פי הטבעת ופי הטבעת אשר מקל על הלחץ על הטחורים החיצוניים.

סקלרותרפיה: שיטה זו כוללת הזרקת חומר לכלי הדם בתוך ומסביב לטחור

טחורים הם מצב המשפיע על הוורידים בפי הטבעת ומסביב. זה שכיח בקרב מבוגרים, במיוחד אלה בהריון או שיש להם שלשולים.

ישנם שני סוגים של טחורים: פנימי וחיצוני. טחורים פנימיים ממוקמים בתוך פי הטבעת ויכולים להיות כואבים מכיוון שהם מתנפחים עם הצואה. טחורים חיצוניים מתרחשים מחוץ לפי הטבעת, בדרך כלל על התעלה האנאלית. הם עלולים לגרום לאי נוחות כשהם מגורים או דלקתיים, אך בדרך כלל הם אינם גורמים לכאב אלא אם כן הם הופכים לפקקת (נפוחים).

הטיפול בטחורים כולל בדרך כלל קרמים ללא מרשם, נרות ומשחות כדי להקל על הכאב ולהפחית נפיחות. שינויים באורח החיים כגון אכילת מזונות עתירי סיבים עשויים גם הם לסייע בתסמינים.

 

האם זה שכיח?

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת. הם מצב שכיח, כאשר עד מחצית מהמבוגרים סובלים מטחורים בשלב מסוים בחייהם. הם בדרך כלל אינם גורמים לתסמינים וניתן לטפל בהם באמצעות קרמים או משחות. עם זאת, אם הם הופכים גדולים או כואבים הם עשויים להזדקק לטיפול כירורגי.

בחלק זה נבחן את הטיפולים השונים לטחורים ומה זמין למי שזקוק לכך. נדבר גם על איך להימנע מלכתחילה לקבל אותם, כמו גם איך להיפטר מהם במהירות כשהם מתרחשים.

טחורים הם למעשה בעיה נפוצה מאוד עבור אנשים רבים. הם לא רק מצב מביך, אלא הם יכולים להיות גם כואבים. חשוב לטפל בהם כדי למנוע סיבוכים שעלולים להיווצר.

ישנן דרכים רבות ושונות לטיפול בטחורים ושיטות מסוימות עשויות לעבוד טוב יותר מאחרות בהתאם לחומרת המצב. חלק מטיפולי טחורים כוללים תרופות, ניתוחים או קרמים ונרות ללא מרשם.

טחורים הם מצב רפואי שכיח המשפיע על מיליוני אנשים. התסמין השכיח ביותר של טחורים הוא דימום פי הטבעת, שעלול להיגרם מגורמים רבים.

ישנם שני סוגי טיפול עיקריים בטחורים: טיפולים שמרניים וטיפולים כירורגיים. טיפולים שמרניים כוללים שינויים באורח החיים, כמו הגברת הסיבים בתזונה וצריכת מים מוגברת, כמו גם תרופות מקומיות כמו נרות וקרמים. טיפולים כירורגיים כוללים הליכים כמו קשירת גומייה וניתוח להסרת רקמות עודפות מהתעלה האנאלית.

טחורים הם מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים. ניתן למצוא אותם בתוך פי הטבעת, סביב פי הטבעת או בחלק התחתון של המעי הגס. התסמינים של טחורים עשויים לכלול כאבים וגירודים באזור פי הטבעת, כאבים במהלך יציאות, דימום מהפי הטבעת או פי הטבעת ונפיחות בפי הטבעת ומסביבו.

אפשרויות הטיפול בטחורים תלויות בגורמים שונים כגון חומרת התסמינים, הגורם לטחורים (למשל, עצירות כרונית), העדפת המטופל ומצבים רפואיים אחרים. אפשרויות הטיפול כוללות שינויים באורח החיים (למשל, שינוי תזונתי), תרופות ללא מרשם (למשל, משחות), תרופות מרשם (למשל, נרות) וניתוח (כריתת טחורים).

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג מאסטרפלוס
מקצועיות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק

בלוג מאסטרפלוס
יחס מותאם אישית

בעליק. נולום ארווס סאפיאן – פוסיליס קוויס, אקווזמן קוואזי במר מודוף. אודיפו בלאסטיק מונופץ קליר, בנפת נפקט למסון בלרק –

התקשרו עכשיו