מגיע להם ספא

יום ספא הוא דרך נפלאה למלא מצברים ולהירגע. הקסם של בתי הספא הוא יצירת האווירה של עולם השונה מבחוץ, רגוע ומלא במים וריחות נעימים. בתי הספא לרוב מציעים הכל במתחמם כך שתוכלו לבלות בהם יום שלם בלי להתרוצץ בחוץ.

 

כל הסיבות להעניק שובר ספא

להעניק למישהו שאוהבים שובר ספא זה כמו להעניק לו ברכה חמה ומפנקת של בריאות ושלווה. ספא היא מתנה מלאת התחשבות ומספרת למקבל המתנה כמה אכפת לכם מהרווחה הפיזית והנפשית שלהם. חיי היום יום עמוסים בלחצים שרק מצטברים ואינם משתחררים מגופנו אך בתוך כל ההמולה אנחנו שוכחים שאנחנו יכולים לעצור רגע. עיסוי טוב, ארוחת בוקר ושינוי אווירה זה כל מה שצריך כדי לתת לעצמך להשתחרר ולפרוק את העומס השרירי והרגשי.

 

למי כדאי לתת מתנה שובר לספא?

  • עובדים – אין יותר מפנק מלקבל שובר לספא ממקום העבודה. לתת שובר לספא לעובדים מראה להם שלמעסיקים אכפת מהם ומצרכיהם הנפשיים. ספא מתנה לעובדים יביא לכם עובדים מאושרים יותר וגם פרודוקטיבים יותר לאחר התרעננות.

 

  • חברים לעבודה – יום הולדת עגול למזכירה הראשית? יום הולדת עגול למנהלת? פרישה של עובד? חתונה של אחת העובדות או העובדים? כל אלה סיבות מצויינות לתת מתנה שובר ספא. ניתן להתארגן ביחד ולקנות שובר ספא מפנק מתנה מכולם.

 

  • אמא ובת – אין כמו ספא לזמן איכות לאמא ובת. יום ספא הוא יום שכולו פינוקים, שקט והתנתקות מהכל. יום הספא מאפשר לכם לשבת עם האהובים שלכם ופשוט לדבר, להנות ולהתפנק. כל סיבה היא סיבה מספיק מיוחדת לתת שובר ליום ספא לאמא ובת אחריי הכל לגמרי מגיע להן.

 

  • הורים – כמה פעמים ראיתם את ההורים שלכם מפנקים את עצמם? הורים נוטים לשים את עצמם בצד בשביל הילדים שלהם ולא משנה באיזה גיל הילדים יהיו. יום נישואין של ההורים או יום המשפחה הם הזמנים הכי טובים לפנק את ההורים בטיפול ספא זוגי ויוקרתי.

 

מה המחיר של שובר ספא?

מחירו של שובר ספא לרוב הוא מחיר הטיפול אותו בוחרים להעניק לקבל המתנה. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את המקום, לבחור את סוג הטיפול אותו רוצים להעניק ולבקש לקבל זאת כשובר מתנה על שם המקבל. עם זאת, ישנן רשתות ספא גדולות המאפשרות לקנות שובר ספא לפי טיפולים וחבילות אותו אפשר לממש בכל אחד מבתי הספא של הרשת.

 

איפה הכי שווה לקנות שובר ספא?

רשת שר מפעילה בתי ספא איכותיים לכל אורכה ורוחבה של הארץ. ברשת תוכלו למצוא מגוון של בתי ספא המתאימים לכל אחד ואחת. בקרו באתר הרשת לבחירת שובר מתנה המעניק למקבל המתנה את הטיפול/חבילה אותה בחרתם עבורו. והפלוס? מקבל המתנה יכול לבחור בעצמו באיזה מבתי הספא של הרשת ירצה לממש את השובר.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג
מוצרי טיפוח לגבר – סוגים ואפשרויות שכדאי לך להכיר

טיפוח עצמי הופך להיות חשוב יותר ויותר, הן עבור נשים והן עבור גברים, ולכן כיום גברים כבר לא נרתעים משימוש במוצרי טיפוח שונים כחלק משגרת יומם. מטיפוח עור לטיפוח שיער ומעבר לכך, עולם מוצרי הטיפוח לגברים התרחב באופן נרחב, ומציע שפע של אפשרויות המותאמות לכל צורך והעדפה. 

פנים
בלוג
טיפוח נכון של עור הפנים – לא רק אצל קוסמטיקאית

בחיפוש אחר עור זוהר וצעיר, אנשים רבים פונים לספא ולמכוני יופי לקבלת טיפולים לחידוש עור הפנים. למרות שטיפול מקצועי אכן יכול לחולל פלאים, המהות של טיפול נכון בעור הפנים חורגת הרבה מעבר לגבולות של מכוני היופי.

רופא עור
בלוג
5 סיבות לפנות לרופא עור מומחה ולא לחכות

מתי בפעם האחרונה נתת לעור שלך את תשומת הלב הראויה? לעתים קרובות מתעלמים מהעור שלנו, הוא מספר סיפורים שקט, המספר את הסיפורים המורכבים על בריאותנו, אורח חיינו והקרבות שהוא מתמודד איתם מדי יום. זה לא רק נדן מגן; זהו איבר חיוני כמו הלב או הריאות, המשתתף באופן פעיל ברווחתנו הכללית. עם זאת, כשמדובר בחיפוש אחר טיפול מיוחד לאיבר חיוני זה, רבים מאיתנו מהססים, וברירת המחדל היא המיתוס ש"זה רק עור".

התקשרו עכשיו