רוצים להשתתף בנינג'ה ישראל? כל מה שצריך לדעת

אחת מתוכניות הטלוויזיה הפופולאריות ביותר בחמש השנים האחרונות היא נינג'ה ישראל מבית קשת. התוכנית מבוססת על הגרסה האמריקאית של רשת NBC, שהיא עצמה מבוססת על גרסה יפנית.

התוכנית כוללת מספר מתמודדים שצריכים לעבור מקצה מכשולים בדרגת קושי שכל הזמן הופכת להיות משמעותית יותר. לא כל אחד יכול להשתתף בתוכנית, יש לעבור מבחנים, ורק מי שיש לו יכולות פיזיות מתאימות יהיה מסוגל להצליח בהם ולהשתלב בתוכנית. לאחר מכן, באופן טבעי, צריך להיות מסוגלים לעבור את המכשולים ולעמוד במשימות השונות בשביל להגיע אל פרק הגמר המיוחל.

בשביל להשתתף בתוכנית, כאמור, צריך להתאמן בצורה מאוד משמעותית. בשנים האחרונות הוקמו לא מעט מועדוני נינג'ה ברחבי הארץ אשר מאפשרים למי שמעוניין להשתתף בסדרה להתאמן בצורה מסודרת, ובאופן כללי כל מי שרוצה להתאמן על מתקני אקסטרים מורכבים יכול לעשות זאת.

מה צריך לזכור לפני שמתחילים להתאמן?

חשוב מאוד להתאמן בצורה נכונה, ולכן יש לזכור מספר דברים:

ראשית, חשוב מאוד לדעת כיצד להתמודד עם פציעות, כאבים וחבלות. כל מי שעוסק בפעילות גופנית עלול למצוא את עצמו מתמודד עם פציעות וכאבים שישפיעו על היכולת שלו להמשיך ולהתאמן, וכן לבצע פעילות סדירה ביום יום.

למשל, אחד הדברים הנפוצים הוא כאב במרפק בגלל פעולות שונות שצריך לבצע עם הזרועות, החל מטיפוס וכלה דברים שצריך להחזיק ולהרים. לכן חשוב להיות מודעים לכך ולהיעזר באנשי מקצוע בשביל לטפל בכאב ואם אפשר גם לעבוד נכון בשביל להימנע ממנו.

שנית, חשוב מאוד לשמור על מערך אימונים עקבי, שרמת הקושי באימונים עולה באופן הדרגתי ומבוקר. כל מי שעוסק בספורט יודע, שאסור להחמיץ אימונים, יש להתאמן 5-6 פעמים בשבוע, ורמת הקושי חייבת כל הזמן לעלות בהדרגה. זה נכון גם במקרה של אימונים לנינג'ה ישראל.

בין היתר, זה יעזור לחזק את השרירים באזורים שונים בגוף ולהימנע מפציעות, חבלות וכאבים כמו למשל כאב במרפק או באזורים אחרים. הגוף יצור את הסבילות הנדרשת בשביל להתמודד עם קשיים וכאבים שונים.

שלישית, חשוב להקפיד על תזונה נכונה במהלך האימונים, על מנת לא לעלות במשקל ולפגוע ביכולת להתאמן כמו שצריך או להבדיל לרדת למשקל מאוד נמוך, מה שיקשה על הגוף לבצע פעולות שונות.

ארבע, לצד האימונים יש להקפיד על שינה טובה מאחר והיא מאפשרת לגוף להשתקם בין אימון לאימון. יש להקפיד על שינה של לפחות 6 שעות בלילה.

דברים שיכולים לעזור באימונים

רצוי מאוד לא להתאמן לבד, אלא בקבוצה או עם חברים ובני משפחה, גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מוראלית זה יכול מאוד לעזור. בכלל רצוי לשתף אחרים בכך שאתם מתכוונים להתאמן ורוצים להשתתף בתוכנית, זה יכול להקל עליכם בצורות שונות.

כמו כן, חשוב מאוד לעשות את זה בצורה מסודרת, עם תוכנית, על מנת שתוכלו לבצע את האימונים כמו שצריך עד שתשיגו את המטרה שלכם.

 

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
בלוג
מוצרי טיפוח לגבר – סוגים ואפשרויות שכדאי לך להכיר

טיפוח עצמי הופך להיות חשוב יותר ויותר, הן עבור נשים והן עבור גברים, ולכן כיום גברים כבר לא נרתעים משימוש במוצרי טיפוח שונים כחלק משגרת יומם. מטיפוח עור לטיפוח שיער ומעבר לכך, עולם מוצרי הטיפוח לגברים התרחב באופן נרחב, ומציע שפע של אפשרויות המותאמות לכל צורך והעדפה. 

פנים
בלוג
טיפוח נכון של עור הפנים – לא רק אצל קוסמטיקאית

בחיפוש אחר עור זוהר וצעיר, אנשים רבים פונים לספא ולמכוני יופי לקבלת טיפולים לחידוש עור הפנים. למרות שטיפול מקצועי אכן יכול לחולל פלאים, המהות של טיפול נכון בעור הפנים חורגת הרבה מעבר לגבולות של מכוני היופי.

רופא עור
בלוג
5 סיבות לפנות לרופא עור מומחה ולא לחכות

מתי בפעם האחרונה נתת לעור שלך את תשומת הלב הראויה? לעתים קרובות מתעלמים מהעור שלנו, הוא מספר סיפורים שקט, המספר את הסיפורים המורכבים על בריאותנו, אורח חיינו והקרבות שהוא מתמודד איתם מדי יום. זה לא רק נדן מגן; זהו איבר חיוני כמו הלב או הריאות, המשתתף באופן פעיל ברווחתנו הכללית. עם זאת, כשמדובר בחיפוש אחר טיפול מיוחד לאיבר חיוני זה, רבים מאיתנו מהססים, וברירת המחדל היא המיתוס ש"זה רק עור".

התקשרו עכשיו