השתלת שיער בארץ

השתלת שיער בארץ

ההחלטה על טיפול השתלת שיער בארץ היא החלטה משמעותית, וחשוב להבין את המידע, כדי שניתן יהיה לדעת למה לצפות. אין כמעט אדם שלא מושפע באופן כזה או אחר מהמראה החיצוני שלו ויש לא מעט אנשים, גברים ונשים כאחד שכל מה שהם חולמים עליו זה שיער. שיער מלא, שופע, בריא, יפה. שיער שהם יהיו גאים בו. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער בארץ. חשוב להבין כי אם בעבר לא מדובר היה בתהליך הכי בטוח והוא היה מלווה בלא מעט תסמינים, סיכונים ותהליך החלמה די ארות, היום ניתן לבצע בארץ השתלת שיער באופן די פשוט, מהיר, מקצועי וללא כל בעיות.

מועמדות מתאימה להליך השתלת שיער בארץ

הליך השתלת שיער בארץ מתאים לאנשים קרחים מסיבות גנטיות. ברוב המקרים, ההליך אינו מתאים לאנשים עם סוגים אחרים של נשירת שיער, כגון הסוג שגורם להופעת נקודות קרחות על הקרקפת.

אם אתם מעוניינים לעבור הליך השתלת שיער בארץ, חשוב שתוודאו מראש את איכות הטיפול. המרפאות ומרכזי הקוסמטיקה שמספקים ניתוחים קוסמטיים בישראל חייבים להיות מוסמכים לביצוע ההליכים, וחשוב למצוא מנתח מוסמך שיש לו ניסיון עשיר בניתוחים אלו.

מאפייני השתלת שיער בארץ

ברוב המקרים, השתלת שיער בארץ מתבצעת בהרדמה מקומית עם חומר הרדמה שמוזרק לקרקפת לפני הטיפול, מה שאומר שאתם ערים אבל לא תרגישו כאב. קיימים שני סוגים של השתלת שיער:

השתלת יחידה פוליקולרית, שיטת FUT, או שיטת הרצועה

בשיטה זו, רצועת עור דקה עם שיער מוסרת מהחלק האחורי של הראש ומחולקת לפיסות, שכל אחת מהן מכילה בין שערה אחת לארבע שערות. השתלים מונחים לנקבים זעירים שמתבצעים בקרקפת, והאזור ממנו נלקחות השערות נסגר בתפרים.

ההליך מותיר צלקת בחלק האחורי של הראש, אבל הצלקת אינה גלויה אלא אם כן השיער קצר מאוד. אין צורך בגילוח הראש, רק בגילוח האזור ממנו מוסר השיער התורם.

מיצוי יחידה פוליקולרית, שיטת FUE

השתלת שיער בארץ בשיטת FUE כוללת את גילוח החלק האחורי של הראש; הסרת שתלי שיער בודדים והנחתם לנקבים זעירים שמתבצעים בקרקפת. הליך זה מותיר צלקות זעירות רבות, אבל הן אינן גלויות.

כמובן שלכל שיטה יש את היתרונות אל מול החסרונות שלה ולפני שבוחרים, חשוב להתייעץ עם הגורמים המקצועיים המתאימים.

התאוששות מהליך השתלת שיער בארץ

שני ההליכים נמשכים יום אחד, ללא צורך להישאר במרפאה למשך הלילה. אם הסרת שיער בארץ מתבצעת על שטח גדול של הראש, יתכן שיהיה צורך לבצע את הטיפול בשני מפגשים או יותר, בהפרש של כמה חודשים.

המנתח מנחה את המטופלים לגבי הטיפול בשתלים בתקופת ההחלמה, והצוות הרפואי במרפאה מספק תרסיס לשימוש שמסייע להחלמה ולצמיחת השיער. רוב האנשים יכולים לשוב לעבודה כשלושה ימים לאחר השתלת שיער בארץ.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
טיפוח ואסתטיקה
התאמת איפור שפתיים למבנה הפנים

השפתיים הם אחד האזורים החשובים ביותר באיפור. נשים רבות אוהבות להתאפר בעיקר בשפתיים ואילו בעיניים לשמור על איפור רך יותר

התקשרו עכשיו