התאמת איפור שפתיים למבנה הפנים

השפתיים הם אחד האזורים החשובים ביותר באיפור. נשים רבות אוהבות להתאפר בעיקר בשפתיים ואילו בעיניים לשמור על איפור רך יותר ועדין יותר. לכן, חשוב לדעת להתאים את איפור השפתיים למבנה הפנים. ריכזנו לכם מספר טיפים לאיפור שפתיים.

 

טיפים לאיפור בהתאם למבנה השפתיים

שפתיים דקות

איך נאפר? שפתיים דקות יכולות ליצור מראה נוקשה. לכן, כאשר אנו מאפרים שפתיים דקות נרצה להגדיל אותן מעט. לשם כך יש למרוח תחילה מייקאפ או קונסילר על השפתיים. כך נוכל לטשטש את גבולות השפתיים הטבעיים. לאחר מכן, יש לתחום את השפתיים עם עפרון מעל המסגרת הטבעית. חשוב מאוד לא לתחום גבוה מדי על מנת שיהיה עדיין מראה טבעי. את צידי השפתיים יש לתחום בצורה עגולה ולא ישרה על מנת ליצור אשליה של נפח. כמו כן, תוכלי ליישר את החיבור באזור הלב וכך ליצור אשליה של גובה.

איזה אודם יתאים? שפתיים דקות כדאי לאפר עם גוונים בהירים (ורדרד, אפרסק, אדמדם ועוד). כמו כן, מומלץ על שפתונים בגימור מבריק.

 

שפתיים נופלות  

איך נאפר? שפתיים נופלות הן שפתיים שזוויות הפה שלהן "נופלות" למטה. נפילת זוויות הפה מעניקה לשפתיים מראה עצוב. לכן, כדאי לאפר שפתיים נופלות על ידי תיחום עגול יותר בחיבור בין השפה התחתונה לשפה העליונה.

איזה אודם יתאים? אין הגבלה מסוימת, תוכלי לאפר גם בצבעים כהים וגם בבהירים, גם בגימור מבריק וגם במט.

 

שפתיים אובליות

איך נאפר? כאשר מאפרים שפתיים אובליות חשוב מאוד לשמור על הצורה המקורית של השפתיים. איפור שפתיים אובליות לא מחייב תיחום. אם את רוצה לתחום את השפתיים בכל זאת, עשי זאת באופן מדויק צמוד מאוד למסגרת הטבעית. אל תנסי לעבות את השפתיים או לשנות אותן.

איזה אודם יתאים? אין הגבלה מסוימת, תוכלי לאפר גם בצבעים כהים וגם בבהירים, גם בגימור מבריק וגם במט.

 

טיפים לאיפור שפתיים בהתאם לגוון העור

גוון עור בהיר

לגוון עור בהיר מומלץ לבחור באודמים אדומים על בסיס צהוב או על בסיס כחול. לבעלות עור בהיר מומלץ לא לבחור באודמים בגווני ניוד בהיר כיוון שיתנו מראה חיוור. לעומת זאת גווני ניוד כהים יותר יכולים להחמיא לבעלות עור בהיר מאוד.

 

גוון עור כהה

לגוון עור כהה מומלץ לבחור באודמים כהים יותר בגווני בורדו, חום כהה או סגול. לבעלות עור כהה מומלץ לא לבחור באודמים בגווני ניוד בהיר כיוון שייעלמו עליהן ולא יחמיאו.

 

גוון עור עם בסיס צהוב

שימו לב כי גוון עור זה מאפיין את רוב הישראליות. לגוון עור עם בסיס צהוב מומלץ לבחור באודמים עם גוונים סגולים. צהוב וסגול הם צבעים משלימים ולכן הצבע הסגול יאזן את הפנים הצהובות ויחמיא לבעלות גוון עור כזה מאוד. כמו כן, אודמים סגולים כהים מעניקים נוכחות.

 

טיפים לאיפור שפתיים בהתאם למבנה האף

אף עם עצם בולטת

מומלץ להשתמש בהדגשה טבעית של השפתיים. כמו כן על מנת למנוע מראה שפתיים מחודד מדי, מומלץ שלא לתחום בעיפרון. אפשרות היא לתחום על ידי צללית וכך לשרטט את השפתיים.

 

אף רחב

שפתיים עדינות שלא יצרו תחושה של עומס מיותר על הפנים.

 

אף צר

ניתן לאפר את השפתיים בגוונים כהים ודומיננטיים יותר.

קרדיט תמונה: freepik
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים
השתלת שיער בארץ

השתלת שיער בארץ ההחלטה על טיפול השתלת שיער בארץ היא החלטה משמעותית, וחשוב להבין את המידע, כדי שניתן יהיה לדעת

התקשרו עכשיו