בריאות רעננות וטיפוח

רמות פעילות גופניות מומלצות למבוגרים בגילאי 18 – 64 שנים:
בקרב מבוגרים בגילאי 18-64, פעילות גופנית כוללת פעילות גופנית בשעות הפנאי (לדוגמא: הליכה, ריקודים, גינון, טיולים, שחייה), תנועה (למשל הליכה או רכיבה על אופניים), תעסוקה (כלומר עבודה), מטלות ביתיות, משחק, משחקים, ספורט או פעילות גופנית מתוכננת, בהקשר של פעילויות יומיומיות, משפחתיות וקהילתיות. זאת, על מנת לשפר את כושר הנשימה הלב והשרירים, בריאות העצם, להפחית את הסיכון ל- NCD ולדיכאון:

מבוגרים בגילאי 18-64 צריכים לעשות פעילות גופנית אירובית בעצימות בינונית לפחות 150 דקות בשבוע או לעשות לפחות 75 דקות של פעילות גופנית אירובית בעוצמה גבוהה לאורך כל השבוע (או שילוב שווה ערך של פעילות בעצימות בינונית וגבוהה.

אנו מעניקים שירותי ייעוץ בנושאי

מסאז בחריש

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

מסאז בעומר

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

מסאז בתל-אביב

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

מסאז ביפו

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

מסאז בקריות

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

מסאז בשוהם

    ישנן מדינות במערב שבהן מתקיימת תרבות שלמה של שלווה ורוגע ובכלל זה תרבות של מסאז' ככלי להפגת מתחים

קרא עוד »

טיפים

אחרי שקראתם...